2 lut 2013

Uwaga! Cudowna wiadomość!


Słuchajcie! Mam dla Was wspaniałą wiadomość! Przynajmniej ja płaczę ze szczęścia! Mam najświeższe informacje w sprawie Krystiana (Just XD)! ON ŻYJE I NIEDAWNO SIĘ OBUDZIŁ!!! To jest tak niesamowita wiadomość, że płaczę ze szczęścia!!! :D Aktualnie jest na Twiterze, słaby, ale jest, więc jeśli ktoś chce sie z nim skontaktować, to śmiało! Na pewno jeszcze go złapiecie! :D :D :D

I przepraszam, że jeszcze nie zdążyłam skomentować wszystkich Waszych blogów, ale no... nie miałam zbytnio czasu... borykałam sie z małym problemem... Nadal się borykam. No, ale nieważne. Obiecuję, że wszystko nadrobię. A teraz cieszmy się, udało się! Krystian żyje i niedługo do nas wraca! :D ♥

Wszystkim życzę dobrej nocy! Pa pa! :*

Wasza Dreamer.♥

24 komentarze:

  1. Dziękuję za informacje ;***
    Aaa Krystian żyje ;***
    Jezu jak się cieszę ;*** !
    Szczerze mówiąc zareagowałam tak jak Ty ;***
    Czekam na Jego powrót z nowym wspaniałym rozdziałem ;***

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, jest słaby, ale jestem pewna, że wszyscy tak samo mocno cieszymy się że żyje, teraz powinno być juz tylko lepiej :)

      Usuń
  2. Boże on żyję !
    Płacze z szczęścia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też, to wspaniała wiadomość dla nas wszystkich :)

      Usuń
  3. Bicz plis ; ]
    Mój puciupuciu Krystianek ♥
    Jak to przeczyta pewnie mi zabierze bokserki z barbii ;( łeeeee
    Nie bij Krystek, jak dobrze pójdzie piosenkę napiszę. ;]
    To cza to opić. Idziemy pić Krystiaaaaaaanie ♥
    Wy ryczycie. Ja bym się zabiła o własne nogi przez to. Do kibla nie doszłam. ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Gabrysiu, Twój Krystian żyje, ale nie martw się myślę, że nei zabierze Ci twoich bokserek z Barbie, więc szykuj sie na pisanie piosenki :) Jeszcze będziecie mieli sporo czasu żeby to opić ^^ Gabrysia, nie zabij się tylko! Ja idąc do łazienki prawie wywróciłam się o psa xd

      Usuń
  4. Wiedziałam! wiedziałam! wiedziałam!
    Inaczej być nie mogło! Kamień spadł mi z serca!!!
    No to teraz tylko czekamy aż sam doda wpis na swojego bloga ^^
    No to jutro na urodzinach dziadka wypije za niego :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie, jaka to ulga :) Wstępnie jeśli będzie na siłach, to notka powinna się pojawić jutro :)

      Usuń
  5. To dobrze bardzo dobrze ! :)
    Wszycy się cieszą
    Idę to opić xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo dobrze, doskonale :) Jestem pewna, że wszyscy sie cieszą :) Idź, idź, bo jest co :D

      Usuń
  6. świetna wiadomość!
    Martwiłam się i dużo się modliłam!
    Płaczę ze szczęści! Serio, nie wyobrażałabym sobie tego inaczej...
    Mam nadzieję, że wróci szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się martwiłam i to strasznie ;/ Przed snem zaczęłam się mocno modlić, że aż zaczęłam płakać, prosiłam nawet o to, żeby zamiast niego Bóg zabrał mnie, bo on chciał żyć. I żyje :). Położyłam się spać jakoś koło dwunastej w nocy i nie wiem czemu, sama z siebie obudziłam się o 4:20, a z tego co wiem o 5:00 miał mieć narkozę. To było dziwne... Ale cieszy mnie fakt, że żyje :)I jak już mówiłam, wstępnie notka zostanie dodana jutro, jeżeli tylko będzie się czuł na siłach :) nie pozostaje nam nic innego, jak cierpliwie na niego czekać :)

      Usuń
    2. No widzisz, ale wszytko dobrze się skończyło! Kurde teraz to ja nie zasnę! Faktycznie tej nocy też się budziłam wiele razy, ale nie patrzałam na zegarek ;/

      Usuń
    3. Ja zawsze spoglądam jak się budzę, bo jestem ciekawa xd

      Usuń
  7. Wiedziałam, że wszystko się uda !
    Aż łzy poleciały ze szczęścia :)
    On jak najbardziej zasługuję, aby żyć ;)
    Teraz niech odpoczywa i się nie przemęcza, a wszystko będzie dobrze ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsza była wiara, dał radę dzięki Wam. Jego bloggerowa rodzinka jest dla niego najważniejsza. :) Też uważam, że zasługuje na życie. Ronnie ♥ Masz ogromną rację w tym co mówisz. :)

      Usuń
  8. Popłaakałam się. Boże a tak się bałam. Kamień z serca spadł. Niech szybko wróci do nas. Ale sie jaram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróci do Was jeszcze szybciej niż myślicie, bo ma w Was ogromną motywację. Na razie tylko zbiera siły, bo jest naprawdę zmęczony. :)

      Usuń
  9. Martwiłam się o niego ! :O To bardzo dobrze , zaraz do niego napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, napisz do niego szybciutko, zapewne potrzebuje kontaktu z Wami. W końcu jesteście bloggerową rodziną. :)

      Usuń
  10. Jak widać miałaś rację. Ale to bardzo dobrze, nawet jeśli chodzi o maturę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś przeze mnie nominowana do Versatile Blogger Award !
    Więcej informacji znajdziesz na:
    http://thewanted-and-rosalie.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award
    Aby dowiedzieć się więcej, zajrzyj tutaj:
    to-jest-my.blogspot.com

    P.S. Fantastycznie, że Krystian się obudził. Pozdrów go od wszystkich bloggerek.
    P.S.2. Twój blog jest super. Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Cię :P
    Info u mnie, ale pewnie i tak wiesz o co chodzi. :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine