24 lis 2012

Liebster Award vol.2, vol.3, vol.4, vol.5, vol.6, vol.7, vol.8, vol.9, vol.10 i vol.11 : )

Wow! Zostałam nominowana 10 razy! Jejku! Strasznie WAM za to dziękuję! Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie i wiadomość, że komuś to się podoba i zasługuje na wyróżnienie, co jest bardzo miłe :)
Druga nominacja nastąpiła u: untildeathdoustopart.blogspot.com  ( Kia )
Trzecia u: historieothewanted.blogspot.com  ( Gabi Py )                                   
Czwarta na blogu: bsb-tw-fictionstory.blogspot.com  ( Hela )                 
Piąta natomiast u: chasingthesuntw.blogspot.com ( bella;) )                        
Kolejna, już szósta u: jessica--montez.blogspot.com ( Hope ... )                   
Następna i siódma zarazem w opowiadaniu: o-tw.blogspot.com  ( Indica )
Ósma u: baby-you-should-be-happy.blogspot.com  ( Sykesówna ♥ )                
Dziewiąta od: zwyklaniezwyklosc.blogspot.com  ( Natalia Malik ) 
Dziesiąta na blogu: twlovestoryy.blogspot.com  ( Naile )                       
Jedenasta i tym samy ostatnia na blogu: feelthisrainbow.blogspot.com (i n v i c t u m)
Nie wiem czego się najedliście, że aż tak wam zaszkodziło, ale ogromnie dziękuję za tyle nominacji, to dla mnie zaszczyt. :) I przy okazji sporo się o mnie dowiecie, bo muszę odpowiedzieć na sporą ilość pytań. ^ ^ Ale wiedzcie, że dla mnie będzie to wielką przyjemnością. :)


Pytania od Kia:

1. Dlaczego w ogóle piszesz?
Cóż... wszystko zaczęło się od bloga pewnej dziewczyny... Już nawet nie pamiętam, jaki miała ona nick... Wiem, że zaczęłam go czytać zimą i ona tak dodawała i dodawała te rozdziały... Aż w końcu przestała... I dość długo nie widziałam u niej czegoś nowego... Było mi smutno... A potem trzy miesiące chodziłam z moimi durnymi myślami, aż w końcu zaczęłam spisywać je do zeszytu. W pierwszej kolejności widziały je moje przyjaciółki, a potem zobaczyła ja większość TWFanmily i inni :) Jak widać piszę, bo mam chore pomysły, lubię przelewać myśli na papier i tęskniłam za blogiem tamtej dziewczyny. Myślę, że to miało w jakimś celu załatanie dziury w moim sercu jaka została, po stracie tamtego opowiadania. : )

2. Ulubiony członek The Wanted?
Zależy pod jakim względem. :) Każdy ma w sobie coś, co mnie do niego ciągnie. :) Wybiorę jednak tego, który spełnia najwięcej moich warunków... I tym kimś jest Nathan Sykes. :)

3. Od jak dawna jesteś w TWFanmily?
Będzie to jakoś od października 2011 r. Więc już ponad rok :)

4. Jakich wykonawców słuchasz poza The Wanted?

Nie jestem nastawiona na coś tak podobnie jak na The Wanted. Słucham tego, co wpadnie mi w ucho i jest warte mojej uwagi. : )

5. Ulubione danie?
Szczerze to nigdy się nad tym nie zastanawiałam... Waham się między spaghetti, a pierogami. <3

6. Co jest dla Ciebie w życiu najważniejsze?
Rodzina i przyjaciele. To się dla mnie liczy. :)

7. Czego w sobie nie lubisz?
Uhuhu... długo by wymieniać. xd Czego nie lubię... Tej mojej wrodzonej wredoty, nieśmiałości, głupoty, która mi uderza w najmniej odpowiednich momentach (Żancia If You know what i mean -,-) i wyglądu.:)

8. Co lubisz robić w wolnym czasie?

W moim życiu nie istnieje pojęcie: ''wolny czas''. Ja nigdy nie mam na nic czasu. :)

9.Co lubisz czytać( chodzi o np. romans, kryminał, dramat, itp.)?
Moja dusza, to wieczna niespełniona romantyczka, więc od zawsze uwielbiałam romanse. :)

10. Ulubiony przedmiot szkolny?
Geografia :)

11. Lubisz zwierzęta?

Czy je lubię? Ja je kocham! <3



Pytania od Gabi Py:

1. Ile masz lat?
No i się wydało... 13 :D

2. Do której klasy chodzisz?
Do klasy pierwszej gimnazjum, konkretnie Ia. :)

3. Facebook vs. Twitter?
Twitter! Nigdzie nie ma lepszego i bliższego kontaktu z chłopcami. ^ ^

4. Ulubiony smakołyk?
Dość oklepane... Ale ja kocham żelki! <3

5. Ulubiona piosenka The Wanted?
Bez dwóch zdań ''Lightning''! To dzięki tej piosence zaczęła się moja miłość do chłopaków i mam do niej ogromny szacunek. Poza tym wzbudza u mnie emocje, których nigdy nie udało się osiągnąć żadnej piosence. <3

6. Jay vs. Tom?
Obydwaj są debilami! xd Nie jestem w stanie wybrać, który jest większym, bo kocham ich tak samo. :)

7. Piszesz opowiadanie bo...?
Bo miałam już dość układania historyjek do poduszki. Chciałam w końcu uwolnić moje chore myśli i przelać je... na klawiaturę. :) Pisze, bo lubię i sprawia mi to ogromną przyjemność. :)

8. Ulubiony dzień tygodnia?
SykesSunday! :D Bo urodziłam sie w niedzielę, a jak to mówią Ci co rodzą sie w niedziele to największe lenie! Ach, cała ja! ^ ^

9. Masz rodzeństwo?
Niestety tak :(

10. Lubisz The Wanted za...?
Za ich cudowną muzykę jaką tworzą, za to jacy są zabawni, przystojni (^^) i za to, że są naturalni. Nikogo nie udają i są sobą. :)

11. Masz jakieś zwierzę w domu?
Tak! :D Jestem szczęśliwą posiadaczką trzech kotów: Roksany, Tosi i Stefana oraz trzech psów: Alda, Sary i Saby. :D Zapewne po podwórku błąka się jeszcze masa kretów, mrówek i innych tego typu istotek, ale w to nie wnikam. xd I chyba o niektórych istnieniu wolę nie wiedzieć. xd


Pytania od Hela:

1. Masz jakieś zwierzątko w domu?
Tak! :D Jestem szczęśliwą posiadaczką trzech kotów: Roksany, Tosi i Stefana oraz trzech psów: Alda, Sary i Saby. :D Zapewne po podwórku błąka się jeszcze masa kretów, mrówek i innych tego typu istotek, ale w to nie wnikam. xd I chyba o niektórych istnieniu wolę nie wiedzieć. xd

2. Masz rodzeństwo?
Niestety tak :(

3. Jakie imiona będą miały Twoje dzieci?
Cóż... Nie zastanawiałam sie nad tym. xd Zawsze chciałam mieć dwoje - chłopca i dziewczynkę. I najlepiej gdyby byli bliźniakami. xd Wtedy chłopca nazwałabym Aleksander, a dziewczynkę Blanka. :D

4. Jak wyglądałaby twoja idealna randka?
Moja idealna randka... Cóż... Opisałam ją w jednym z rozdziałów. xd Lubię kiedy chłopak się stara i jest oryginalny. Nie liczą się pieniądze i ile kosztuje wszystko to za co zapłacił, aby ją przygotować, ale to ile serca w przygotowanie tego włożył. Moja wymarzona randka to noc pod gwieździstym niebem, spędzona na leśnej polanie lub łące. Koc, ognisko i mój wybranek... Nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba. :)

5. Jak będzie wyglądała Twoja przyszłość za 10 lat?
Ja nawet nie wiem, co jutro na śniadanie będę jadła, więc ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie. xd

6. Jaki jest Twój ulubiony film?
Jest to film pod tytułem ''Prosto w serce'' z Hugh Grantem i Drew Barrymore w rolach głównych. Pamiętam, że kiedy po raz pierwszy go obejrzałam, popłakałam sie. To  była naprawdę piękna miłość <3

7. Co byś zrobiła jakbyś wygrała kumulację w lotto?
Niestety nie mam takiego szczęścia. xd  Zapewne opłaciłabym całej #TWFanmily bilety do Londynu na koncert chłopaków, a resztę oddałabym na jakieś hospicja. Ja wam się radzę już pakować! :D

8. Co robisz gdy jest Ci smutno?
Zwykle wtedy słucham piosenek i jakimś dziwnym trafem za każdym razem leci wtedy ''Heart Vacancy''. Przy tym trochę popłaczę i wracam do pierwotnego stanu. :)

9. Boże Narodzenie czy Wielkanoc?
Zdecydowanie Boże Narodzenie! Wtedy czuć magię tych świąt. Atmosfera, choinka, śnieg, lampki i inne ozdóbki, pyszne wigilijne potrawy i rodzina... Czego chcieć więcej? Ja wam odpowiem... Zupełnie niczego. <3

10.Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
Lubię białe lilie :)

11. Co teraz robisz?
Odpisuję na masę pytań i piszę z moim przyjacielem :)


Pytania od bella;): 

1. Co sądzisz o każdym członku z The Wanted? (Podaj to co lubisz w każdym z nich najbardziej i dlaczego)
Jay - ma zabawne pomysły. Podobają mi się jego loczki oraz ten brytyjski akcent. :)
Tom - chyba nie ma większego wariata od niego. Każde #WW z nim to kupa śmiechu. xd Oczywiście przy tym niezły z niego przystojniak. :)
Max - moim zdaniem najnormalniejszy z całego zespołu, chociaż jemu też zdarzają się różne głupawki. xd Co lubię w Maxie... To opanowanie i spokój... No i ten jego głos... :)
Siva - o losie... jestem wielką fanką uśmiechu Sivy. Jest on taki piekny, że nie wiem co powiedzieć... Naprawdę! xd Poza tym Siva ma ładny, oryginalny głos, co jest moim zdaniem świetne. :)
Nathan -  taaa... najlepsze na koniec xd Nathan uwielbiam te jego oczy... są takie magiczne! Uśmiech... jest równie piękny, ale i tak daleko mu do Sivy! So Sorry Natty xd i chociaż na początku tak nie było to... o matko! On ma cudowny głos! Po prostu ta barwa jest... Jest nie do opisania, co czuję kiedy go słyszę. Po prostu się w nim zatracam. Bez pamięci... :)

2. Jak to się stało, że jesteś w #TWFanmily?
Otóż stało się to za sprawą mojej ciotecznej siostry Mileny, która to pewnego pięknego dnia pokazała mi piosenkę chłopaków pod tytułem ''Glad You Came''. Pamiętam, że wtedy jej nienawidziłam i odruchowo przełączyłam na inną piosenkę, jak się potem okazało również The Wanted. Była nią ''Lightning''. I tak o to sie zakochałam... Ta piosenka była cudowna i wzbudza we mnie ogromne emocje. Słuchałam jej w kółko i w kółko... A potem doszły inne i filmiki #WW... I takim oto sposobem jestem tutaj dzisiaj z wami. :)

3. Twój ulubiony szkolny przedmiot?
Geografia :)

4.Masz jakieś nałogi? Jeśli tak to jakie?
Tak! Moim jedynym nałogiem jest bezgraniczna miłość do The Wanted! <3

5. Co jest inspiracją, skąd czerpiesz pomysły do pisania opowiadania?
Inspiracją jest moje życie i moje najskrytsze marzenia... Ups! :D

6. Umiesz tańczyć do Gangnam Style? :3
Nie, niestety nie. :)

7. Czego słuchasz oprócz The Wanted?
 Słucham tego, co wpadnie mi w ucho i jest warte mojej uwagi. : )

8. Twoja szczęśliwa liczba to..?
Chyba takiej nie mam, nie wiem czym to się ma. xd Moim życiem kieruje wieczny pech, więc ja nie wiem co to szczęście. :)

9. Ile masz lat?
No i się wydało... 13 :D

10.Grasz na jakimś instrumencie? Jeśli tak to na jakim?
Umiem grać na flecie oraz trochę na gitarze i klawiszach.;) A doskonała jestem w graniu moim rodzicom na nerwach - tak mówi moja kochana rodzicielka <3

11.Twój ulubiony sport?
Koszykówka <3


Pytania od Hope ... :

1.Do której klasy chodzisz?
Do klasy pierwszej gimnazjum, konkretnie Ia. :)

2.Którego członka zespołu The Wanted najbardziej lubisz?
Najbardziej lubię Nathan'a. :) Ale co z tego? No właśnie... Więc myślę, że zaprzyjaźnić mogłabym się z Maxe'em albo Sivą. :) Na Tom'a i Jay'a nawet nie chcę tracić czasu. xd

3. Ile masz lat?
No i się wydało... 13 :D

4. Ulubiona pora roku?
Zależy jakie mam ''widzimisię'' xd Ale chyba będzie to zima. <3

5. Ulubione powiedzenie to...?
Cóż... wydaje mi się, że nie mam. :) Ale dość często powtarzam(y): ''myślałam, że zaprzeczysz''. xd

6. Jaką najbardziej lubisz czekoladę?
Białą <3

7. Wolałabyś być dziewczyną Jay'a czy przyjaciółką Nathan'a?
Wolałabym być przyjaciółką Nathana. :) So sorry Jay : * xd

8. Twoja najlepsza kumpela?
Nie mam najlepszej kumpeli. Mam tylko najlepszą przyjaciółkę. A jest nią Żanka, działająca na bloggerze pod pseudonimem: ''Żancia''. Kocham ją. <3

9. Ulubiona piosenka TW?
Bez dwóch zdań ''Lightning''! To dzięki tej piosence zaczęła się moja miłość do chłopaków i mam do niej ogromny szacunek. Poza tym wzbudza u mnie emocje, których nigdy nie udało się osiągnąć żadnej piosence. <3

10.Na kim się wzorujesz?
Nie posiadam określonego wzorca. Zawsze staram się być sobą i jest mi z tym dobrze :)

11. Od kiedy lubisz TW?
Będzie to jakoś od października 2011 r. Więc już ponad rok :)


Pytania od Indica:

1. Masz swój pokój czy dzielisz go z kimś lub czymś?
Nie, nie mam własnego pokoju. W moim domu trwa remont, więc pokój dzielę z babcią i dwoma siostrami. Wcześniej dzieliłam go tylko z siostrą, ale przez sytuację rodzinną zmuszeni byliśmy przygarnąć pod swój dach jeszcze babcię i siostrę. :)

2. Masz takie zwierzątko jak rodzeństwo? Jak tak to ile ma lat i jak się wabi?
Tak, mam siostrę. Ma na imię Małgorzata i ma 16 lat. :)

3. Masz jakieś zwierze oprócz rodzeństwa? Jak tak to jak się wabi i co to?
Tak! :D Jestem szczęśliwą posiadaczką trzech kotów: Roksany, Tosi i Stefana oraz trzech psów: Alda, Sary i Saby. :D Zapewne po podwórku błąka się jeszcze masa kretów, mrówek i innych tego typu istotek, ale w to nie wnikam. xd I chyba o niektórych istnieniu wolę nie wiedzieć. xd

4.  Najbardziej cięta z ripost jaką słyszałaś?
Nie pamiętam, xd Z pewnością dlatego, że było ich wiele, bo miałam znakomitego przyjaciela i jestem posiadaczką fascynującej klasy. :)

5. Kiedy po raz pierwszy zaczęłaś pisać tak na poważnie?
Mam kłopot z tym pytaniem, bo nie wiem, o co tak dokładnie chodzi. Na poważnie, że w ogóle? Czy na poważnie, że w internecie? Powiem tak... Pisać w ogóle zaczęłam jakoś tak przed świętami 2011 r, i swoje zapiski notowałam do zeszytu. W marcu tuż po swoich urodzinach, postanowiłam założyć bloga. I tak jestem z wami do dziś. Myślę, że założenie tego bloga, to było moje urodzinowe postanowienie :)

6.  Ile masz par butów?
Hahaha, takiego pytania sie nie spodziewałam. xd Myślę, że tak około 6-7. Nie kolekcjonuję butów. Kupuję tylko wtedy kiedy są mi potrzebne :)

7.  Jakiego koloru jest twój pokój?
Dwie ściany (północna i wschodnia) są w kolorze cytrynowym, a reszta (czyli ściana południowa i zachodnia) jest orzechowa. :)

8. Co Cię najbardziej kręci? (U chłopaków XD)
Nie wiem u jakich chłopaków. xd U The Wanted czy u chłopaków w sensie płci? Więc odpowiem tak i tak. xd
U chłopaków kręci mnie umiejętność słuchania, to, że potrafią być wrażliwi, zabawni w fajny, ale nie obleśny sposób. Kiedy nie starają się przypodobać i są bardzo naturalni. No i jestem wielką, przeogromną fanką dłuższych włosów oraz pięknych uśmiechów. <3 Jeśli chłopak coś takiego posiada, to... lepiej mnie od niego zabierzcie. xd
A u chłopaków z The Wanted to, że są naturalni i tacy szaleni. xd No, bo są młodymi chłopakami i przepraszam kto w ich wieku nie lubi sobie wypić? Oczywiście, że każdy! A oni tego nie ukrywają! I moim zdaniem są przykładem dla innych, żeby nie ukrywać niczego, bo w końcu gwiazda to też człowiek i ma dokładnie takie same potrzeby jak inni. :)

9. Co sądzisz o piosenkach The Wanted takich jak: Mad Man, Bring It Home, I Found You i All Time Low?
Każda na początku mi się nie podobała! xd Ale zawsze tak mam, że jakaś piosenka na początku mi się nie podoba (wyjątkiem było ''Lightning''). 
''Mad Man'' - jest świetna, taka prawdziwa. Kiedy ją słyszę, po prostu czuję, że ta piosenka jest The Wanted. Oni już tacy są.. Ich piosenki można wyczuć na odległość. Ich głosy, interpretacja. po prostu rewelacja. <3 
''Bring It Home'' - to coś zupełnie innego niż dotychczas. No i oczywiście efekt współpracy z Dappym, którego bardzo szanuję. Ta piosenka jest taka żywiołowa i cudowna. Szybko wpada w ucho i nawet pisząc to, słucham jej. : ) 
''I Found You'' - to brzmienie totalnie mnie zaskoczyło, totalnie mną wstrząsnęło i... totalnie zafascynowało! Jest genialne! Cały czas wydaje mi się, że tworzą coraz to lepsze piosenki. Chociaż troszkę tęsknie za tymi balladami. Chciałabym, żeby teraz dla odmiany napisali coś wolnego. Pomimo to nie podlega dyskusji, że ''IFY'' to hit!:)
 ''All Time Low'' - na początku nie przepadałam za tą piosenką. Ale ona ma taki power! Przekonałam się do niej i jest wspaniała! Potrafi postawić na nogi i jeśli mam chwile zwątpienia w swoim życiu to bardzo często ona mi towarzyszy i prawie ciągle ją nucę. :)

10. Wyobraź sobie, że spotykasz The Wanted w parku. Są podzieleni na dwie grupy-Nathan i Jay oraz Tom, Max i Siva. Oba zespoły proszą Cię o pomoc w bitwie na śnieżki. Do, której ekipy dołączysz?
Podoba mi się to pytanie! :D Ale jest bardzo trudne... xd Chyba do Jay'a i Nathan'a, bo musi być po równo i chciałabym dać niezły wycisk Tom'owi. Z drugiej jednak strony, tak rzucić się ze śnieżką na Nathana'a. potem wywalić go na śnieg, kawałek się z nim przeturlać i... spojrzeć w jego oczy. Być tak blisko... xd Ostatecznie wzięłabym kubełek popcornu, krzesełko i poprzyglądała się na tych wariatów. xd Odpowiadając na pytanie dołączyłabym do Max'a, Tom'a i Sivy - w końcu trzeba wygrać, a przegrani stawiają kolacje. :)

11. Czy jest coś czego nienawidzisz? Jak tak to co?
Oczywiście, że tak! Jest tego masa! ;D Na pierwszym miejscu jest to mój wygląd... ugh -,- potem pani od historii w którą pod koniec roku rzucę książką jeśli dalej będzie się tak zachowywać w stosunku do nas. :) i wreszcie jeden chłopak w szkole, który jest bardzo przystojny :)


Pytania od Sykesówna ♥:

1. Jakie jest Twoje motto?
''Żyj dziś, jakby to była Twoja ostatnia noc'' :)

2. Czy lubisz myśleć nad sensem życia i nad pewnymi zdarzeniami?
Można powiedzieć, że robię to prawie cały czas. Tylko, że nigdy nie mogę dojść do rozwiązania. :)

3. Co sądzisz o hejterach?
Hejterzy, to samo dno. W ogóle nie widzę w nich sensu. Są to ludzie pozbawieni jakichkolwiek perspektyw. Czerpią przyjemność z upokarzania innych w internecie, bo tak naprawdę w rzeczywistości mają masę kompleksów. Tych ludzi szczególnie nie toleruję. :)

4. Jesteś typem samotnika czy wolisz grono przyjaciół/znajomych?
Jestem samotnikiem i najlepiej czuję się w swoim towarzystwie. :) Jeśli jednak mam przebywać z kimś to byłaby to tylko i wyłącznie moja przyjaciółka Żanka, nikt więcej. :)

5. Skąd pomysł na to opowiadanie?
Hm... Pomysł to połączenie moich marzeń. :)

6. Facebook czy Twitter?
Twitter! Nigdzie nie ma lepszego i bliższego kontaktu z chłopcami. ^ ^

7. Wierzysz w świętego Mikołaja?
Oczywiście, że tak! :D Rok temu obiecał mi, że dołączę do jego grona śnieżynek. :)

8. Ulubione imię męskie?
Heh, oczywiście, że Nathan. xd W sumie to nie wiem, jakie podoba mi się najbardziej. Wydaje mi się że Aleksander to bardzo ładne imię. Ostatnio jednak strasznie spodobało mi się imię Michał... Czemu? xd

9. Tom vs Nathan?
Hm... Weź tu wybieraj między bratem, a mężem? xd No to wybiorę Nathan'a, spełnia więcej kryteriów.:)

10.  Ile pragniesz mieć dzieci?
Uwielbiam dzieci! :D Ale zawsze chciałam mieć dwoje - chłopca i dziewczynkę. I najlepiej gdyby byli bliźniakami. : )

11.  Czy przyjaźń damsko - męska istnieje?
Tak. Jestem tego znakomitym dowodem. : )


Pytania od Natalia Malik:

1.  Co jest Twoją inspiracją do Twojego bloga.?
Inspiracją jestem ja. :) Blog, to odzwierciedlenie mojego ''lepszego życia''. To historia, która tworzy się w mojej głowie, pełna moich przemyśleń, emocji i wszystkiego, co dotyczy mnie. Staram sie wkładać w niego jak najwięcej siebie. :)

2. Jaka jest Twoja największa wada.?
To pytanie jest dla mnie trudne, ponieważ nie potrafię dokonać swojej samooceny. Nie jestem wstanie stwierdzić, co jest moją największą wadą, mam ich zbyt wiele. Może to, że nie jestem asertywna? :)

3. Jakie słowa, uważasz za najbardziej adekwatne do Twojego dzisiejszego humoru.? (Chodzi mi o jakieś cytaty, lub coś)
''Gdy­bym była mo­tylem, pa­dałby pew­nie deszcz w pier­wszy i os­tatni dzień mo­jego życia. '' : )

4. Po co piszesz bloga?
Na początku był to sposób na zabicie nudy, ale teraz, to całe moje życie. Nie wiedziałam, że tak mocno mnie to wciągnie. Piszę go, bo lubię to robić i jest to taka jakby ucieczka do mojego małego, idealnego świata. : )

5. Wolisz brzmienia delikatne, czy takie bardziej takie hardkorowe.?
To zależy tylko i wyłącznie od mojego nastroju : )

6. Jaki jest Twój sposób na odstresowanie się.?
Znajduję miejsce w którym nie ma nikogo, zwykle jest to łazienka. Wtedy staję przed lustrem, wkładam słuchawki do uszu, puszczam jakąś piosenkę The Wanted (zwykle zaczynam od ''Lightning'' albo ''Glad You Came'') i zaczynam płakać. Niestety nie lubię widoku swoich łez, więc przestaję. Po chwili zaczynam nucić piosenkę, naśladując chłopaków na ich koncertach... Z boku wygląda to bardzo dziwnie, ale jest to jedyny sposób na wyciszenie mnie, jaki mi pomaga. :) Czasem nawet odwołuję się do filmików #WW i to również pomaga. :)

7. Masz jakiś swój sposób na pisanie bloga.? Chodzi mi, czy zanim zasiądziesz do pisania, to piszesz plan, co będzie w rozdziale, czy siadasz i piszesz.? A może jakoś inaczej się do tego zabierasz.?
Zwykle zaczyna się od rozmowy na gg. Żanka zaczyna mnie ciskać, że chce rozdział, chwilę się droczymy, aż w końcu ja mówię, że idę pisać. Otwieram Worda, wchodzę na swojego bloga, czytam swój poprzedni rozdział i jak tylko go skończę czytać, przeskakuję szybko do Worda i zaczynam pisać. Nic więcej przed tym nie robię. : )

8. Masz przyjaciółkę.?
Tak, mam. : )

9. Jaki jest Twój ulubiony serial.?
Szczerze, to nie oglądam zbyt dużo telewizji - po prostu nie mam na nią czasu :) Ale jednak moim faworytem pozostanie serial ,,Julia'', który można oglądać na tvn-ie. :)

10. Jaki imie męskie uważasz za najpiękniejsze.?
Heh, oczywiście, że Nathan. xd W sumie to nie wiem, jakie podoba mi się najbardziej. Wydaje mi się że Aleksander to bardzo ładne imię. Ostatnio jednak strasznie spodobało mi się imię Michał... Czemu? xd

11. Jaka jest Twoje ulubiona przekąska.?
Dość oklepane... Ale ja kocham żelki! <3


Pytania od Naile:

1. Od kiedy lubisz/kochasz The Wanted?
Będzie to jakoś od października 2011 r. Więc już ponad rok :)

2. Do której klasy chodzisz?
Do klasy pierwszej gimnazjum, konkretnie Ia. :)

3. Czego się najbardziej boisz?
Boję się ciemności, burzy, szczurów, pająków, stracić rodzinę i przyjaciół, zamkniętych i małych pomieszczeń, jazdy windą. :) Jestem pewna, że będzie tego jeszcze więcej, ale nie mogę sobie przypomnieć. :)

4. Wolisz rurki czy dresy?
Raczej wolę rurki, chociaż dresy to swoboda. W sumie jest mi to obojętne, bo ani w tym, ani w tym nie chodzę. ;)

5. Masz jakiegoś zwierzaka(podaj imię)?
Tak! :D Jestem szczęśliwą posiadaczką trzech kotów: Roksany, Tosi i Stefana oraz trzech psów: Alda, Sary i Saby. :D Zapewne po podwórku błąka się jeszcze masa kretów, mrówek i innych tego typu istotek, ale w to nie wnikam. xd I chyba o niektórych istnieniu wolę nie wiedzieć. xd

6. Ulubiona pora roku?
Zależy jakie mam ''widzimisię'' xd Ale chyba będzie to zima. <3

7. Według ciebie, kto najładniej śpiewa z The Wanted?
Myślę, że tą osobą będzie Tom. :)

8. Wolisz Tomaxa czy Jaythana?
Z tego połączenie wybieram Tomaxa :)

9. W której ławce w klasie siedzisz?
Czwarta ławka w rzędzie od okien, tym przed pani biurkiem, a jeśli mamy lekcje w klasach z pojedynczymi ławkami to czwarta w drugim rzędzie od lewej :)

10. Jakie jest twoje hobby?
Pisanie opowiadań, słuchanie muzyki, czytanie książek i opieka moimi zwierzątkami. :)

11. Ulubione powiedzenie to...(dokończ zdanie)
Cóż... wydaje mi się, że nie mam. :) Ale dość często powtarzam(y): ''myślałam, że zaprzeczysz''. xd


Pytania od i n v i c t u m:

1. Kto jest Twoim znienawidzonym artystą i dlaczego?
Nie mam znienawidzonego artysty :)

2. Jakiej cechy nienawidzisz w ludziach?
Egoizmu, megalomani i egocentryzmu. Nienawidzę tego!

3. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Rodzina i przyjaciele. To się dla mnie liczy :)

4. Dlaczego zdecydowałaś się zacząć pisać?

Cóż... wszystko zaczęło się od bloga pewnej dziewczyny... Już nawet nie pamiętam, jaki miała ona nick... Wiem, że zaczęłam go czytać zimą i ona tak dodawała i dodawała te rozdziały... Aż w końcu przestała... I dość długo nie widziałam u niej czegoś nowego... Było mi smutno... A potem trzy miesiące chodziłam z moim durnymi myślami, aż w końcu zaczęłam spisywać je do zeszytu. W pierwszej kolejności widziały je moje przyjaciółki, a potem zobaczyła ja większość TWFanmily i inni :) Jak widać piszę, bo mam chore pomysły, lubię przelewać myśli na papier i tęskniłam z blogiem tamtej dziewczyny. Myśle, że to miało w jakimś celu załatanie dziury w moim sercu jaka została, po starcie tamtego opowiadania. : )

5. Jakie zasady uważasz w życiu za najważniejsze?
W miłości i na wojnie wszystkie chwyty dozwolone. :) Poza tym musimy być bardziej otwarci na krzywdę innych, ludzie powinni sobie pomagać i mówić otwarcie o swoich problemach. :)

6. Jakie jest Twoje motto?
''Żyj dziś, jakby to była Twoja ostatnia noc'' :)

7. Na co wydałabyś wygraną w totka?
Niestety nie mam takiego szczęścia. xd  Zapewne opłaciłabym całej #TWFanmily bilety do Londynu na koncert chłopaków, a resztę oddałabym na jakieś hospicja. Ja wam się radzę już pakować! :D

8. Jak opisałabyś siebie jednym słowem?
''Unpredictable - Nieprzewidywalna'' :)

9.  Jaki jest Twój sposób na smutek?
Zwykle wtedy słucham piosenek i jakimś dziwnym trafem za każdym razem leci wtedy ''Heart Vacancy''. Przy tym trochę popłaczę i wracam do pierwotnego stanu. :)

10. Co najchętniej jadasz w KFC?
Nie chodzę za często do KFC, ale ostatnim razem wzięłam sobie shake'a i dosyć często go biorę. :)

11. Dlaczego Twój ulubiony nauczyciel w szkole jest tym ulubionym?
Ponieważ ma fajne podejście do uczniów i zapewne uczy fajnego przedmiotu. :)


I skończyłam. :) Dziękuję kochani za dowalenie roboty na weekend - a miałam pisać rozdział. Cóż... :P Ale nie martwcie sie, postaram sie coś dodać. :)

Co do nominacji to nominuję wszystkich, ponieważ wychodzi na to, że muszę nominować 110 osób!!! xd Nie wiem jak ja miałabym to zrobić dlatego mam prośbę... Zadam 11 pytań i pragnę, aby każdy kto wejdzie na mojego bloga udzielił na nie odpowiedzi w komentarzach, a jeśli chce to może uznać nominacje i wpisać ją na swojego bloga. I podkreślam KAŻDY!!!  Nie ma wyjątków!!! Ja was potem sprawdzę!!! :)

Oto pytania:
1. Jak masz na imie?
2. Ile masz lat?
3. Jak to się stało, że polubiłaś/-eś The Wanted?
4. Twoja ulubiona piosenka?
5. Czy lubisz tego bloga? Chciałbyś/-abyś coś w nim zmienić lub masz jakieś prośby co do niego?
6. Co lubisz robić?
7. Jaką jesteś osobą?
8. Co sie dla Ciebie liczy?
9. Czy Twoim znajomi słuchają The Wanted? Nie jesteś prześladowana przez swój wybór?
10. Czy narzekasz na swoje życie? Uważasz, że mogło by być lepsze? Jeśli tak, to co byś w nim zmienił/-a?
11. Jak radzisz sobie w trudnych chwilach?

To by było na tyle... Ogromne massive thank you za nominacje, komentarze i tyle wyświetleń. Kocham Was i za wszystko serdecznie dziękuję! ♥
Pa pa :*

34 komentarze:

  1. 1. Jak masz na imie?
    Kinga. Nie lubię tego imienia, ale co poradzę? xd
    2. Ile masz lat?
    15.
    3. Jak to się stało, że polubiłaś/-eś The Wanted?
    Byl u nas w tamtym roku na budowie taki facet do Maxa podobny i zawsze słuchał GYC i przez to że często wychodziłam, często go mijałam i sama miałam faze na tą piosenkę, potem zakochałam się w lightning potem warzone a potem to już byłam i jestem fanką.
    4. Twoja ulubiona piosenka?
    Dużo tego. Wszystkie The Wanted. Oprócz tego to jestem też fanką Paramore i Halestor, nie chce wymieniać mi się wszystkich, bo to dużo tytułów xD
    5. Czy lubisz tego bloga? Chciałbyś/-abyś coś w nim zmienić lub masz jakieś prośby co do niego?
    Lubię? Ja go kocham nad życie! Dla mnie wszytsko jest tu dobrze, nic nie trzeba zmieniać ;)
    6. Co lubisz robić?
    Pisać i słuchać muzyki ;D
    7. Jaką jesteś osobą?
    Nie wiem xD trudno jest mi sb oceniać, ale chyba miłą przyjazną, ale i nerwową i czasem upartą.
    8. Co sie dla Ciebie liczy?
    przyjaźń i rodzina
    9. Czy Twoim znajomi słuchają The Wanted? Nie jesteś prześladowana przez swój wybór?
    nie słuchają i mało kto wie o tym że słucham TW wie tylko moja przyjaciółkka, directionerka xD
    10. Czy narzekasz na swoje życie? Uważasz, że mogło by być lepsze? Jeśli tak, to co byś w nim zmienił/-a?
    czasem tak, a czasem nie. nie mam aż tak źle inni mają gorzej,
    11. Jak radzisz sobie w trudnych chwilach?
    słucham TW i rozmawiam z przyjaciółmi, zawsze mnie wspierają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się z Tobą!!!
      Kinga to bardzo ładne imię! :)
      dziękuję za odpowiedzi ♥

      Usuń
    2. I Ciebie też słońce Kocham!!! ♥

      Usuń
  2. Boję się Ciebie Moniś ! ; oo
    Czytam wszystko ...
    1a - też chodzę !
    weź kurde jakieś bliźniaczki czy coś ? Boję się !
    Na pytania odpowiem Ci tu : ♥
    1. Jak masz na imie?
    Zapomniałam... Rysiek ( Gabryśka) ♥
    2. Ile masz lat?
    28 października stuknęła mi HOT 13 ^^
    3. Jak to się stało, że polubiłaś/-eś The Wanted?
    CTS w TV ♥
    4. Twoja ulubiona piosenka?
    Za dużo ich.
    5. Czy lubisz tego bloga? Chciałbyś/-abyś coś w nim zmienić lub masz jakieś prośby co do niego?
    Boli, to jest wiesz czemu go kocham i chce by był niesmiertelny...
    6. Co lubisz robić?
    myśleć...
    7. Jaką jesteś osobą?
    Lubię własne towarzystwo, jestem głośna ( niczym Thomas, ludzie tak myślą) czasami dziwnie spokojna.
    8. Co sie dla Ciebie liczy?
    rodzina, zdrowie, szczęście innych ludzi ( są wyjątki !!!)
    9. Czy Twoim znajomi słuchają The Wanted? Nie jesteś prześladowana przez swój wybór?
    Moi znajomi nie mają nic do nich. Lubią jak puszczam im ich piosenki, lub gadam o nich bądź pokazuje zdjęcia...
    10. Czy narzekasz na swoje życie? Uważasz, że mogło by być lepsze? Jeśli tak, to co byś w nim zmienił/-a?
    Życie nikogo nigdy nie było jest i będzie idealne.
    11. Jak radzisz sobie w trudnych chwilach?
    Mam słabą psychikę. Ale staram się nie poddawać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koooooooooooooooooooocham Cię ♥
      Sorry, zapomniałam dopisać.
      Bije mi już bo 22 .
      Chociaż tobie i Indykowi to czasem na mózg siada #LOL

      Usuń
    2. Czemu się mnie boisz? ;>
      uhuhu jeszcze się przyznaj skąd jesteś i do jakiej szkoły chodzisz, to może jesteśmy razem w klasie! xd ♥
      miło mi Rysiek! :*
      Ooooo to tak jak mi! Ja też dostaję głupawki po 22!
      Pjona! :D
      Ej! Czemu mi Inydkowi na mózg siada? Przecież my normalne jesteśmy! Prawda Indi? :D
      Lepiej nie odpowiadajcie i nie kompromitujcie...xd
      Też Cię kocham!!!! ♥

      Usuń
  3. 1. Jak masz na imie?
    Paulina -.-
    2. Ile masz lat?
    15 :D
    3. Jak to się stało, że polubiłaś/-eś The Wanted?
    Nie wiem tak wpadło mi w ucho GYC ^^
    4. Twoja ulubiona piosenka?
    Każda xD
    5. Czy lubisz tego bloga? Chciałbyś/-abyś coś w nim zmienić lub masz jakieś prośby co do niego?
    Więcej rozdziałów, a bloga kocham <3
    6. Co lubisz robić?
    Grać w siatkówkę, śpiewać i tańczyć ^^
    7. Jaką jesteś osobą?
    Z reguły spokojną, ale czasami potrafie pokazać pazurki :P
    8. Co sie dla Ciebie liczy?
    Rodzina i przyjaciele :*
    9. Czy Twoim znajomi słuchają The Wanted? Nie jesteś prześladowana przez swój wybór?
    Jestem, ciągle chodzą i mówią że znowu słucham tych moich pedałów.. -.-
    10. Czy narzekasz na swoje życie? Uważasz, że mogło by być lepsze? Jeśli tak, to co byś w nim zmienił/-a?
    Byłabym ładniejsza.. :3
    11. Jak radzisz sobie w trudnych chwilach?
    Siedzę i słucham TW ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu ''-,-''?
      Przecież Paulina to ładnie imię! :)
      A przynajmniej mi się bardzo podoba! :3
      Uwierz, lepsze Paulina niż Monika! :)
      O losie... Kolejna 15...
      Czuję się takim gówniarzem! xd
      Kurde! Ja tu widzę,że my mamy wiele wspólnego! :3
      Dziękuję za odpowiedzi! :*
      Kocham Cię! ♥

      Usuń
  4. 1. Jak masz na imię?
    Helena

    2. Ile masz lat?
    29 lat

    3. Jak to się stało, że polubiłaś/-eś The Wanted?
    Ja pierwszy raz zetknęłam się z The Wanted w październiku 2010 , skakałam po kanałach muzycznych i trafiłam na Heart Vacancy . Piosenka od razu mi się spodobała .

    4. Twoja ulubiona piosenka?
    W zasadzie nie mam jednej ulubionej piosenki , ale najczęściej słucham "There goes my baby" - KEVIN RICHARDSON . Ta piosenka bardzo mi pomaga , jest lekiem gdy jest źle . Lubię zaczynać i kończyć dzień z nią .

    5. Czy lubisz tego bloga? Chciałbyś/-abyś coś w nim zmienić lub masz jakieś prośby co do niego?
    Nic nie zmieniaj , tak jest dobrze

    6. Co lubisz robić?
    Słuchać muzyki , surfować po internecie

    7. Jaką jesteś osobą?
    Jestem raczej osobą spokojną (chyba , że coś lub ktoś bardzo mnie wkurzy) , bardzo cichą . Bywam bardzo uparta .

    8. Co się dla Ciebie liczy?
    Rodzina , miłość

    9. Czy Twoim znajomi słuchają The Wanted? Nie jesteś prześladowana przez swój wybór?
    Moi znajomi nie słuchają The Wanted , nawet za bardzo nie wiedzą , że taki zespół istnieje , trochę kojarzą Glad you came

    10. Czy narzekasz na swoje życie? Uważasz, że mogło by być lepsze? Jeśli tak, to co byś w nim zmienił/-a?
    Chciałabym być bardziej śmiała

    11. Jak radzisz sobie w trudnych chwilach?
    Słucham muzyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woooow! Ale ja jestem niedouczona!
      Ja nawet nie wiedziałam, że ''Heart Vacancy'' było puszczane na kanałach muzycznych?! o.O
      Dziękuję za uświadomienie! :*
      Kurde! Że ja tego nie widziałam! -,-
      Ehhh... :(
      Też jestem spokojna, dopóki ktoś mnie nie wkurzy i cicha. Ale uparta raczej nie, bo zawsze ulegam namowom innych. :)
      Dziękuję za odpowiedzi. ♥

      Usuń
    2. Heart Vacancy leciało wtedy na Mtv Hits .

      Usuń
  5. 1. Jak masz na imie?
    Hmmm...bardzo trudne pytanie ;D Julia.
    2. Ile masz lat?
    tyle ile ty ;D 13.
    3. Jak to się stało, że polubiłaś/-eś The Wanted?
    Kuzynka pokazała mi ich piosenkę "Chasing the sun", wcześniej znałam "Glad you came" i poprostu tak wyszło ;D zakochałam się ^^
    4. Twoja ulubiona piosenka?
    Nie mam ulubionej :)
    5. Czy lubisz tego bloga? Chciałbyś/-abyś coś w nim zmienić lub masz jakieś prośby co do niego?
    Więcej rozdziałów!! ;D
    6. Co lubisz robić?
    Kocham słuchać muzyki <3
    7. Jaką jesteś osobą?
    Z jednej strony jestem bardzo śmiała, a zdrugiej niesamowicie nieśmiała.
    8. Co sie dla Ciebie liczy?
    Miłość, przyjaźń i rodzina.
    9. Czy Twoim znajomi słuchają The Wanted? Nie jesteś prześladowana przez swój wybór?
    Moja kuzynka ;) Nie jestem, to mój wybór.
    10. Czy narzekasz na swoje życie? Uważasz, że mogło by być lepsze? Jeśli tak, to co byś w nim zmienił/-a?
    Chciałabym być sobą, by nikt nie wytykał mi moich błędów.
    11. Jak radzisz sobie w trudnych chwilach?
    Słucham muzyki i piszę opowiadania - to lek na wszystkie smutki *u*



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Przynajmniej nie jestem sama z tą pechową 13! :3
      Oooooo racja!
      Słuchanie muzyki i pisanie opowiadań, to lek na każdy ból! :)
      Też tak robię! ^ ^
      Tylko, że mi to drugie za bardzo nie wychodzi! xd
      Dziękuję za odpowiedzi! ♥
      Kocham Cię! ♥

      Usuń
    2. ahh... nie pisz że pisanie ci nie wychodzi! ;D przyjdę tam do ciebie przez monitor i rąbnę cię siekierką za takie gadanie ;D
      Kochana masz prze ogroomnyy taleeent i nie zapominaj o tym <3
      Też cię kocham Moniś ;D

      Usuń
    3. nie zgodzę sie z Tobą, nie umiem pisać!
      i z chęcią Cię u siebie przywitam :3
      i ja nie mam żadnego talentu!!! :*
      luv u! ♥

      Usuń
  6. 1. Jak masz na imie?
    Spolszczona Kunegunda-Kinga
    2. Ile masz lat?
    Małolata ze mnie! 13 ;(
    3. Jak to się stało, że polubiłaś/-eś The Wanted?
    Em...O Boziu.
    Pamiętam, że najpierw widziałam na ESCE GYC.
    Nawet mi się spodobało.Potem było CTS.Bawiłam się w tedy w tłumaczenie piosenek, więc weszłam na 'tekstowo' i akurat leciało to na Esce więc przetłumaczyłam. W komentarzu zobaczyłam linki do różnych blogów. Postanowiłam przeczytać, pootwierałam różne strony o The Wanted i pomyślałam 'kurde to musi być super zespół!" Tak więc przesłuchałam paru innych piosenek i odkryłam, że niektóre znam na pamięć tyle, że nie wiedziałam, ze są one The Wanted.
    No i tak się zaczęło.
    4. Twoja ulubiona piosenka?
    Y.....
    Odpowiem w przypowieści xD
    Wszystkie boysbandów: The Wanted, One Direction, Big Time Rush i JLS.
    No i naturalnie Gangnam Style
    5. Czy lubisz tego bloga? Chciałbyś/-abyś coś w nim zmienić lub masz jakieś prośby co do niego?
    Moja droga. Prośba jest jedna...NIE KOŃCZ GO!
    Czy lubię? KOFFAM!
    6. Co lubisz robić?
    E...Hm...Zapytaj może czego NIE lubię?
    Więc nie lubię ćwiczyć na Wfie
    I to chyba koniec xD
    7. Jaką jesteś osobą?
    Roztargnioną, dziecinną, rozgadaną, roztrzepaną, mało z organizowaną, bałaganiarą, wrażliwą, miłą, jak się kogoś czepne to mnie nie odczepi, brzydką! No i...tak w ogóle co to za pytanie! To chyba ktoś powinien powiedzieć jaka ja jestem, a nie ja sama! Ale okey xD
    8. Co sie dla Ciebie liczy?
    Przyjaźń, szczerość, zabawa, ludzie, poczucie humoru...MUZYKA! Tak muzyka, bo bez muzyki bym żyć nie mogła
    9. Czy Twoim znajomi słuchają The Wanted? Nie jesteś prześladowana przez swój wybór?
    Eh...W moich okolicach (Sulejówek, Anin, Wawer, Halinów, Okuniew, Wesoła) nie znam osób, które słuchają The Wanted. Jest stado pisków za Justinem Bieberem, którego osobiście słucham, ludzi, którzy słuchają starych piosenek itd. Często dziewczyny sobie ze mnie żartują pod względem The Wanted, ale nie sądze, żeby było to głównie TW, bardziej powodem jestem ja.
    10. Czy narzekasz na swoje życie? Uważasz, że mogło by być lepsze? Jeśli tak, to co byś w nim zmienił/-a?
    Na pewno cofnęła bym się w czasie i nie powiedziała do kogoś pod wpływem emocji 'Nie udawaj większego debila niż ten, którym jesteś'.
    Może zaprzyjaźniłabym się z innymi ludźmi. Może nie powiedziała czegoś złego do paru osób. Chciałabym przeżyć je jeszcze raz...
    11. Jak radzisz sobie w trudnych chwilach?
    W szkole:
    Zamykam się w toalecie, cały świat wita mój środkowy palec, słucham głośno muzyki.
    W domu:
    często uciekam do babci(mieszka dwa pokoje dalej, jak coś), slucham muzyki, wchodze do siebie na łóżko (mam piętrowe), pisajam opowiadania i słucham muzyki, czytam książki.


    Indica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam małolata! :D
      Ja też mam jak to powiedziała Sykesówna♥ HOT 13 ^^
      Też nie lubię ćwiczyć na wu-fie! :D
      żółw!!! :3
      Dziękuję za odpowiedzi.♥

      Usuń
  7. 1. Jak masz na imie?
    Laura
    2. Ile masz lat?
    15-lat
    3. Jak to się stało, że polubiłaś/-eś The Wanted?
    Przez Ankę , która puściła mi ich płytę
    4. Twoja ulubiona piosenka?
    Hmmmm...Glad you came bo od tego się zaczęło
    5. Czy lubisz tego bloga? Chciałbyś/-abyś coś w nim zmienić lub masz jakieś prośby co do niego?
    Lubię swojego bloga
    6. Co lubisz robić?
    Leniuchować!!
    7. Jaką jesteś osobą?
    Na pewno czasem chamską , wredną ale i miłą
    8. Co sie dla Ciebie liczy?
    Miłość , przyjaźń i muzyka
    9. Czy Twoim znajomi słuchają The Wanted? Nie jesteś prześladowana przez swój wybór?
    Chłopaki z klasy mi dokuczają , ale ja się tym nie
    przejmuję!!A znajomi to jedynie Anka słucha z naszej
    jak zacnej klasy THE WANTED.
    10. Czy narzekasz na swoje życie? Uważasz, że mogło by być lepsze? Jeśli tak, to co byś w nim zmienił/-a?
    Nie moje życie jest pięknie!
    Ale chciałabym zmienić jedną rzecz nie poznać
    mojej byłej przyjaciółki
    11. Jak radzisz sobie w trudnych chwilach?
    Słucham THE WANTED!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. um... Laura...
      podoba mi się to imie :3
      ahc... chłopcy to jedyne lekarstwo w smutnych i trudnych chwilach :)
      dziekuję za odpowiedzi. ♥

      Usuń
  8. Nudzi mi się, więc postanowiłam odpowiedzieć na twoje pytania siostrzyczko. :D

    1. Jak masz na imie?
    Nijako. Marta jestem. (:

    2. Ile masz lat?
    14, ale wolę mówić że już 15. :D

    3. Jak to się stało, że polubiłaś/-eś The Wanted?
    Usłyszałam kiedyś jak koleżanka o nich opowiada a później już samo poszło. :D

    4. Twoja ulubiona piosenka?
    Zależy od nastroju, ale teraz to Warzone bo właśnie mi leci na słuchawkach. :D

    5. Czy lubisz tego bloga? Chciałbyś/-abyś coś w nim zmienić lub masz jakieś prośby co do niego?
    Nie, no co ty, lubić to za MAŁO! Ja go uwielbiam! Podobnie jak autorkę. ♥

    6. Co lubisz robić?
    To co teraz. :D Słuchać muzyki, czuć się zrelaksowana i szczęśliwa. I pisać z Tobą. <3

    7. Jaką jesteś osobą?
    Akurat na to pytanie nie umiem odpowiedzieć ponieważ ze wszystkich ludzi na świecie znam siebie najmniej. :D

    8. Co sie dla Ciebie liczy?
    Muzyka, przyjaźń, miłość{jak już ją znajdę) i marzenia. (:

    9. Czy Twoim znajomi słuchają The Wanted? Nie jesteś prześladowana przez swój wybór?
    Pojedynczych utworów, ale tak. (: Prześladowana? Nie jestem Żydem w czasach II wojny światowej. (: Mam bardzo tolerancyjnych znajomych, więc nie. Bardzo, bardzo i jestem z nich bardzo dumna. :)

    10. Czy narzekasz na swoje życie? Uważasz, że mogło by być lepsze? Jeśli tak, to co byś w nim zmienił/-a?
    Zawsze mogłoby być lepiej, ale zawsze mogłoby być gorzej. (: Cieszę się z życia jakie mam i czerpię z niego jak najwięcej i jak na razie chcę iść do przodu. Jak będzie tak będzie. :)

    11. Jak radzisz sobie w trudnych chwilach?
    Słuchawki na uszach, gorące kakałko w ręce, a obok tabliczka mlecznej czekolady, koniecznie z Milki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jak miło słońce :*
      Marta to jedno z najpiękniejszych imion!
      Noszę je moje dwie przyjaciółki i uwierz, osoby o tym imieniu są naprawdę fantastyczne! :3
      Autorka również uwielbia swoją wspaniałą czytelniczkę.♥
      ooo jak miło, ze lubisz ze mną pisać! <3
      Mam to samo! <3
      Mmmm aż mi narobiłaś ochoty na kakałko! xd
      Dziekuję ślicznie za odpowiedzi.♥
      Kocham Cię!!! <3

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, słońce, Ty też! :*
    Masz śliczne imię! :)
    Moja przyjaciółka ma takie ^ ^
    I co z tego!
    Mówią, że wiek nie gra roli...
    więc ja i tak będę Cie szantażować, mam do tego prawo, w końcu jestem Twoją młodszą siostrą! :P
    Jak widzę, wszystkie podobnie radzimy sobie w trudnych chwilach. :D
    Dziękuję ślicznie za odpowiedzi.♥

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Jak masz na imie?
    MAGDA :3 ale wolę Myia :3
    2. Ile masz lat?
    za tydzień 13 <3.
    3. Jak to się stało, że polubiłaś/-eś The Wanted?
    GYC mówi samo za siebie. <3
    4. Twoja ulubiona piosenka?
    Mam ogromny sentyment do Lie to me i Last to know. Ale kocham też Rocket *_*
    5. Czy lubisz tego bloga? Chciałbyś/-abyś coś w nim zmienić lub masz jakieś prośby co do niego?
    Kocham tego bloga. <3 pamiętam cię od Onetu .<3
    6. Co lubisz robić?
    Pisać opowiadania, rozmawiać z moimi przyjaciółmi, wyciszyć się i grać na pianinie. Lubie też uczyć się angielskiego.
    7. Jaką jesteś osobą?
    Wybuchową ale sympatyczną i szczerą.
    8. Co sie dla Ciebie liczy?
    Muzyka i przyjaźń.
    9. Czy Twoim znajomi słuchają The Wanted? Nie jesteś prześladowana przez swój wybór?
    Na szczęście mnie rozumieją, nawet ich lubią. Czasem pada ostry hejt.
    10. Czy narzekasz na swoje życie? Uważasz, że mogło by być lepsze? Jeśli tak, to co byś w nim zmienił/-a?
    I tutaj zaczynają się schody.
    Narzekam na to że jestem osobą wybuchową. Co lepsze? Mogłam się czasem inaczej zachować.
    11. Jak radzisz sobie w trudnych chwilach?
    Problemy rozwiązuję ze spokojem, ale zależy. :3

    Mam pytanie. Podasz jakiś kontakt do siebie (gg) czy coś .
    Chciałabym cię poznać. :3
    Mam szczęście do Monik :3
    Twoja poganiająca cię z siekierką,
    Myia. <3
    *wybacz że z anonima :C *

    you-said-youll-stay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do pytania słońce ;)
      Pogaduchy na gg czas zacząć ;D
      mój numer: 44478536

      Usuń
    2. jasne. :)
      kontakt ze mną przez gadu: 43268409 :)
      Myia - Madzia, masz cudowne imię i ja nie zamierzam go zmieniać! :D
      Dla mnie będziesz Madzią ♥
      Dziekuję ślicznie za odpowiedzi. ♥

      Usuń
  12. Ja też dodam swoją kartotekę, a co! ;3



    1. Jak masz na imię?
    - Weronika.

    2. Ile masz lat?
    Hah, 13. ;3

    3. Jak to się stało, że polubiłaś/-eś The Wanted?
    - Od czasu przeczytania twojego opowiadania. ;p

    4. Twoja ulubiona piosenka?
    - Nie mam takiej, dla mnie wszystkie są wyjątkowe. Żal byłoby wybrać tą jedną, jedyną.

    5. Czy lubisz tego bloga? Chciałbyś/-abyś coś w nim zmienić lub masz jakieś prośby co do niego?
    - Nie zmieniłabym nic, a nic! Twój blog jest niesamowity i niczego mu nie brakuje. ;D

    6. Co lubisz robić?
    - Rzecz jasna - pisać.

    7. Jaką jesteś osobą?
    - Przede wszystkim spokojną i zamyślaną. Nie ma dnia, bym nie wymyślała sobie marzeń, czy wyimaginowanych sytuacji.

    8. Co sie dla Ciebie liczy?
    - Liczy się dla mnie wiara, uczucia, rodzina oraz przyjaciele. Żadne dobra materialne nikomu nie są potrzebne do szczęścia. (Uważam tak! <- )

    9. Czy Twoim znajomi słuchają The Wanted? Nie jesteś prześladowana przez swój wybór?

    - Hm. Z tego co wiem parę osób z mojego małego otoczenia słucha The Wanted. Jeszcze nie zdołałam sie przekonać, czy mnie prześladują. x3

    10. Czy narzekasz na swoje życie? Uważasz, że mogło by być lepsze? Jeśli tak, to co byś w nim zmienił/-a?
    - Uhuh.. Skomplikowane pytanie. Moje życie same w swoim jest oryginalne, tak jak każdego. Tak samo moje życie tak jak i innych jest najpiękniejszym darem, jaki moglibyśmy otrzymać od Boga. Nie, nie narzekam. Wiele się w moim życiu zdarzyło, wiele uczyniłam tak, jak nie powinnam, ale nie żałuję swoich wyborów tylko zła, jakie wyrządziłam. Dzięki sytuacjom z mojego życia, jestem tym, kim jestem.

    11. Jak radzisz sobie w trudnych chwilach?
    - ...Jestem wrażliwa. Ja nie płaczę dniem, płaczę nocą.

    Fiu, fiu. Skończyłam. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omnomnom znowu Weronisia ♥
      Mam szczęście do tego imienia :*
      I kolejna 13 :***
      Ludzie ja Was kocham! ♥
      Ojeju... łezka sie w oku zakręciła...
      Odpowiedź, na 3 pyt. jest miła, dziekuję... :*
      Hm... Chyba powinnam mieć na imię Weronika...
      Bo prawie wszystkie cechy, którymi siebie opisałaś, posiadam...
      Dziękuję za odpowiedzi. ♥

      Usuń
  13. 1.Jak masz na imię?
    Weronika
    2.Ile masz lat?
    13
    3. Jak to się stało, że polubiłaś/-eś The Wanted?
    To wszystko przez GYC.
    4. Twoja ulubiona piosenka?
    Personal Soldier
    5. Czy lubisz tego bloga? Chciałbyś/-abyś coś w nim zmienić lub masz jakieś prośby co do niego?
    Jest idealny. Niczego nie trzeba zmieniać.
    6. Co lubisz robić?
    Pisać, śpiewać, grać na gitarze, smiać się i bić chłopaków. Nie to że jestem jakaś walnięta ale po prostu taka jest moja klasa.
    7. Jaką jesteś osobą?
    Wesołą, samotniczką, marzycielską i pesymistyczną. A już szczególnie zdrowo rąbniętą.
    8. Co się dla Ciebie liczy?
    Szczerość, bliscy mi ludzie i muzyka. A już szczególnie Super Tom czyli moja żonka Zuzka.
    9. Czy Twoim znajomi słuchają The Wanted? Nie jesteś prześladowana przez swój wybór?
    Moje 3 przyjaciółki tego słuchają. No i czasami zdarza się że słyszymy teksty typu "słuchają pedałów"
    10. Czy narzekasz na swoje życie? Uważasz, że mogło by być lepsze? Jeśli tak, to co byś w nim zmienił/-a?
    Zmieniłabym swój wygląd. No bo jak można się cieszyć z blond włosów i oczu które nie wiadomo jaki mają kolor. Jeszcze mój niziołkowaty wzrost. Moją nieśmiałość i agresję. I jeszcze brak koordynacji ruchowej jak i psychicznej;)
    11. Jak radzisz sobie w trudnych chwilach?
    Piszę piosenki lub rozdziały, gram na gitarze i ryczę do poduszki. A jak już szczególnego mam doła to pomaga mi.... Super Tom i te jego powalone pomysły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omnomnom Kolejna Weroniczka ♥
      Lubię to imię :)
      I kolejna HOT 13 ^^
      Widzę, że mamy dużo wspólnego. :*
      To podejrzane xd
      Mi również pomaga szalony TomTom :D
      Dziękuję za odpowiedzi.♥

      Usuń
  14. Nominowałam cię:
    http://addictedtoyoutw.blogspot.com/ ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za nominację, nie wiem czym sobie zasłużyłam. ♥
      Jeszcze nie wiem kiedy, ale na pewno odwiedzę Twojego bloga. :*
      To Ci mogę obiecać. ♥

      Usuń
  15. Postaram sie szybko skomentować. ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie Ci dziękuję słońce, za nominacje. ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine